Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
180

Over onze reis

Het gaat er nu toch van komen! De tickets zijn geboekt, de camper is besproken.

Van 31 maart 2017 t/m 27 mei gaan we een roadtrip maken door het zuiden van de USA.

Ik heb een man met een bucketlist, hij zegt van niet maar geloof mij, dit doe je niet zomaar. Zo zijn we al op meer plekken op de wereld geweest omdat hij steeds weer een ander sportieve uitdaging aangaat.

Van de marathon van New York tot Tour for life en de Roparun, het is een kleine greep uit de sportive uitdagingen die hij graag alleen of met mij erbij aanneemt.

Deze trip staat al een aardig poosje op de planning. Wanneer doe je zoiets groots? Kost een hoop planning, geld en snipperdagen. Nu is de knoop doorgehakt en gaan we in het voorjaar van 2017. Dit betekent 2 maanden samen. Chris dagelijks 100 km fietsen en ik met de camper naar de volgende stop. Ook betekent het 2 maanden van huis, van kinderen en familie. Nog niet eerder gebeurd dus ook dat is spannend. Hopelijk hebben we geen last van heimwee.

We zijn momenteel druk met uitvogelen van de route, kopen boeken,lichte tassen waar je zoveel mogelijk bagage in kan meenemen. Wat neem je allemaal mee? Esta's zijn geregeld.

Langzamerhand gaat het in je hoofd ook meer vorm krijgen.

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

Andorra, België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Monaco, Nederland, Spanje, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.