Voorbereiding op de reis naar Las Vegas

7 juni 2018 - Rijsenhout, Nederland

Vandaag de voorbereiding begonnen voor onze roadtrip door west USA.  De voorbereiding was behoorlijk rommelig en onzeker door het ziek zijn en later het overlijden van Leo. Leo overleed na een kort maar heftig ziekbed veel te vroeg op 54 jarige leeftijd. Na dit alles achter de rug te hebben bleek dat we het parkeren niet geregeld hadden op Schiphol.  En ook hier geldt...Des te vroeger reserveren des te goedkoper. Nu uit arremoede maar een hotel geboekt bij vd Vlak Schiphol. En ik kan je melden, super oplossing! Relaxt vertrekken thuis en morgenochtend door een shuttle naar het vliegveld gebracht. Enige nadeel is dat we de verjaardag van Loes missen. Maar we hebben haar vanmorgen met een bezoek verrast om haar te feliciteren voordat ze naar school moest. De hotelkamer is prima en een gratis consumptie voor ons drieën. Kreeg je een heerlijke bel witte wijn voor. VAKANTIE. Chris en Floor zijn zich nog even uitsloven in de sportschool en straks schuiven we aan aan het diner. Eigenlijk heb je een dag extra vakantie. Morgen vroeg de lange reis naar Las Vegas. De temperaturen zijn op zijn minst "bijzonder" te noemen.

Dat beloofd nog wat!      klaar voor de gym